Główny 

cel HR

Dostarczanie wiarygodnych danych i argumentów pokazujących, że najważniejszym kapitałem firmy, gwarantującym jej bezpieczeństwo istnienia i silną pozycję w przyszłości, są zaangażowani i kompetentni ludzie, wpisani w ramę mądrze zaprojektowanej, elastycznej struktury.

navnav

Istotne cele HR z badania Deloitte Human Capital Trends na rok 2021

Cele HR

Dobre samopoczucie pracowników: koniec ery równowagi między pracą a życiem prywatnym

W trakcie pandemii COVID-19 granice między pracą a życiem prywatnym jeszcze bardziej się zatarły: pracę w wielu przypadkach nie tyle zabraliśmy do domu, ile zaczęliśmy ją w domu wykonywać.

 

Pracodawcy postanowili zadbać o dobre samopoczucie pracowników, włączając ten element do modelu pracy, a tym samym pozytywnie wpływając na samopoczucie talentów. Organizacje, które uwzględniają tzw. well-being w swoich modelach na poziomie jednostki, zespołu czy całego przedsiębiorstwa zapewnią swoim pracownikom zrównoważone warunki pracy sprzyjające dobremu samopoczuciu oraz osiąganiu wysokich wyników.

Więcej niż przekwalifikowanie: uwolnienie potencjału pracowników

Więcej niż przekwalifikowanie: uwolnienie potencjału pracowników

 

W trakcie pandemii COVID-19 liderzy zwracali się do pracowników z prośbą, aby realizowali zadania wykraczające poza ich standardowy zakres obowiązków z racji na zaistniałe okoliczności.

 

Apel spotkał się ze zrozumieniem pracowników, którzy sprostali wyzwaniu. Co więcej, w trakcie pandemii zaobserwowano, że pracownicy są w stanie wykorzystać swój potencjał w różnych obszarach i zapewnić organizacji długofalową możliwość rozwoju, czego liderzy mogli nie być świadomi.

Wiadomość dla działu HR: przyspieszenie procesu przeprojektowania modelu pracy

Wiadomość dla działu HR: przyspieszenie procesu przeprojektowania modelu pracy

 

Pandemia sprawiła, że dział HR stał się bardziej widoczny za sprawą zaangażowania w działania antykryzysowe, co jednocześnie zwiększyło jego wiarygodność. Obecnie dział HR ma możliwość wykorzystania swojej wzmocnionej pozycji oraz zmiany dotychczasowej roli polegającej na zarządzaniu talentami na rzecz przeprojektowania modelu pracy, co zapewni lepsze rezultaty i umożliwi organizacji dalszy rozwój.

Czytaj więcej